Wrześniowy post.

Witajcie we wrześniu.
Lato przeminęło nie wiadomo kiedy, czas szkoły się zaczął, dni coraz krótsze.

Zebrałam dziś wszystkie, większe robótki, które ostatnio wydziergałam.





Torebeczka mała, zgrabna, na imprezę. Zmieści portfel, chusteczki i telefon.
Można nosić na łańcuszku lub w ręce.
Zrobiłam ją z przędzy T-shirt yarn. Jest to bawełna w formie tasiemkowej.

Kolejna praca to również torebka. Tym razem większa. Zmieści wszystko, co kobieta potrzebuje. 



Wśród dziergaczek jest bardzo modna i nic dziwnego bo jest bardzo praktyczna.
Zrobiłam ją z bawełny , która od dawna czekała na swoje przeznaczenie. Rączki z prawdziwej skóry.

Teraz czas zaprezentować chustę z kokonka, którą robiłam na wczasach. 



Włóczka z Kokonków pół na pół akryl z bawełną. Trzy nitki w cudnych kolorach. Wzór to Secret paths. 
Pierwszy raz miałam do czynienia z tą włóczką. Dziewczyny dziergające bardzo sobię ją chwalą, ale poza tym , że ma wspaniałe kolory (które można dobrać według swoich preferencji ) to nie bardzo mi przypadła do gustu. Nici są nie skręcone, plączą się podczas pracy. Jak się już to opanuje to ze środka przy końcu motka wychodzi poplątany kłąb nici.
Myślę, że jeszcze wrócę do tej włóczki ze względu na kolory. Na razie muszę od niej odpocząć :)

W międzyczasie robię większe zamówienie na eko-torby z nici lnianych. Mają służyć do ważenia ziemniaków, buraków itp.



Pierwsze 20 sztuk już się sprzedało. Robię kolejne.

Jeszcze na koniec pochwalę sie pięknymi wieńcami dożynkowymi z Mojej gminy- Gołczy






Pozdrawiam zaglądających.




Komentarze

Agnes Agnieszka pisze…
Torebki bardzo ładne
Urszula97 pisze…
Świetne dziergotki, jednak korony to dzieła sztuki, uwielbiam je oglądac.
Hania pisze…
Piękne prace
Pozdrawiam serdecznie