środa, 3 listopada 2010

Bąbelkowy komplet



włóczka Zorza kolor fiolet szyd. 4,00
   Powstał komplecik dla dziewczynki. Mamie spodobały się bąbelki więc też zażyczyła sobie bąbelkową czapkę. Pomysł z głowy.
   Muszę się spieszyć z zamówieniami, bo przecież trzeba się szykować na święta z ozdobami. U Janeczki  świątecznie już od wakacji. Jej  anioły są po prostu śliczne i wszystkie "z głowy".
   Ostatnio stwierdziłam (przekopując ozdoby na choinkę) , że nie mam ani jednego anioła szydełkowego. Nie wiem jak to się stało. Muszę to nadrobić w tym roku. 
   Pozdrawiam zaglądających  :*
 
  

10 komentarzy:

  1. Oba Twoje kompleciki bardzo mi się podobają.
    Ja anioły krochmalę w cukrze, wytrzymują 2-3 lata bez prania.A suszę je na buteleczkach od perfum, kilka specjalnie trzymam choć już puste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tymi buteleczkami. A na czym kształtujesz dzwoneczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowy komplecik, dopiero przy bliższym przyjrzeniu zauważyłam ze szydełkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny komplecik,bardzo pomysłowy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam dzwoneczków. Ale pomyślałam, że można na plastikowych bombkach-dzwoneczkach.Janeczka z Janeczkowa na butelkach po napojach.

    Jak - szydełkowy?Byłam 500% pewna,że na drutach!
    Mammamija , to wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik śliczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplecik, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak się robi takie bąbelki na szydełku? efekt super

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłeś komentarz :*