Wyróżnienie od Silvanis



Dostałam wyróżnienie od Silvanis
http://4.bp.blogspot.com/-4UXJl59m63A/T1h8VlA6cMI/AAAAAAAAA4Y/ePHiNyAFTxg/s1600/logo.png 
Dziękuję bardzo.
Pytania na które w związku z wyróżnieniem muszę odpowiedzieć:

Twoje ulubione zwierzątko?
Pies-Saba
Wyjazd w góry czy nad morze?
Morze
   Twoje najlepsze rękodzieło?
Nie wiem jak to rozumieć czy chodzi o najlepszą pracę, czy może to, co lubię robić najbardziej. Więc moja najlepsza praca dopiero się robi, ale już jest na ukończeniu-czarna sukienka na szydełku z cienkiego kordonka (sama siebie podziwiam, że jeszcze nie rzuciłam w kąt :) A najbardziej lubię robić oczywiście na szydełku.
Zupy czy drugie dania?
Raczej surówki, sałatki, więc drugie dania.
 Gady czy ssaki?
Lubię wszystkie zwierzaki.
 Proste czy kręcone?
Proste.
 Znak zodiaku?
Strzelec.
Torebka czy plecak?
Do pracy torebka, na wycieczkę plecak.
 Spódnica czy spodnie?
Najczęściej spodnie, ale spódnicą nie gardzę. 
 Śniadanie czy kolacja?
Zawsze jem śniadanie zanim wyjdę z domu. Kolacja-czasami.
 Co byś zabrała na bezludną wyspę?
 Moich chłopaków, psa, szydełko, książkę, bikini :)

Mam nadzieję, że trochę się o Mnie dowiedzieliście. 
Pozdrawiam obserwujących :*


 

Komentarze

tintalle00 pisze…
Fajniutko tu u Ciebie i rzeczy fajniutki robisz. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie.
Unknown pisze…
Gratuluję i zapraszam do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)
Ściskam Marta