LR Testy. Wzmacniacz i wypełniacz paznokci

Przez miesiąc czasu testowałam (na sobie:) wzmacniacz i wypełniacz do paznokci firmy LR. 

Wnioski są następujące:

Plusy:
-po nałożeniu bardzo szybko schnie
-kolor neutralny, lekki beż
-rzeczywiście utwardza płytkę paznokcia 
-mam wrażenie, że paznokcie szybciej rosną 

Minusy:
-po nałożeniu lakieru  w drugim dniu ściera się z powierzchni odrośniętego paznokcia, ale pozostaje na płytce.

Jak wiecie jestem kucharką i dość intensywnie testowałam ten wzmacniacz do paznokci. Już nie raz miałam do czynienia z różnymi wzmacniaczami, odżywkami, wspomagaczami (przy jednym z nich nawet rozwarstwiły mi się paznokcie) Niestety większość z nich już po dwóch tygodniach doprowadzały Moje paznokcie do gorszego stanu niż były dotychczas. 

Można go u Mnie zamówić. W katalogu opis na stronie 54 pod nagłówkiem "regeneracja".

Wkrótce następne testy.

Pozdrawiam zaglądających :*

P.S. Jeśli są pytania, propozycje w sprawie testów,  proszę w komentarzach.

Komentarze