Pomocny post małorobótkowy



Dziś chciałam napisać o wsparciu, szczególnie teraz przed świętami.
W mojej okolicy mieszka dziewczynka, która zachorowała na bardzo ciężką, nieuleczalną chorobę:  wczesnodziecięcą ceroidolipofuscynozę.  
Jest zorganizowana zbiórka plastikowych zakrętek dla Oliwki. Również można przekazać 1% swojego podatku rzecz dziewczynki, która jest podopieczną fundacji "Zdążyć z pomocą".
Tu są dane, które trzeba wpisać w rozliczeniu podatkowym
 Proszę pomóżcie!!!! Was to nic nie kosztuje, a dziewczynce bardzo pomoże!!!!

W Szkole Podstawowej w Gołczy również odbył się Świąteczny Kiermasz na którym można było nabyć mnóstwo pięknych, oryginalnych ozdób, stroików, biżuterii  ręcznie wykonanych. Dowolne kwoty były wrzucane do puszki. Pieniądze wsparły rehabilitację Oliwki, a potrzeb jest mnóstwo.
Ze swoich prac dołożyłam to, co miałam (niestety dowiedziałam się o kiermaszu w ostatniej chwili :( 
 
Ale zakupiłam takie cuda



Nieduża choineczka z makaronu. Złota ze srebrnym brokatem
 

 
Takich ślicznych rzeczy to ja się nigdy nie nauczę.
 Choinka z sianka, duża ok. 120cm. Na niej suszone pomarańcze i jabłka. Postawiłam ją na parapecie w pokoju u chłopaków, a że kaloryfer pod parapetem "rozgrzał" choinkę więc w całym domu zapachniało sianem i pomarańczami !
 
Teraz coś dla smakoszy. 
Bardzo lubię ciastka owsiane, które zawsze kupowałam, a dzięki Maosi znalazłam blog z ciekawymi przepisami. I oczywiście były tam ciastka owsiane. Mmmmm pycha!!
 
 
I coś tam się robi na drucikach:)
Polecam!


 Nie zapomnijcie o Oliwii!!!!
 
Pozdrawiam zaglądających :*


 
 
 
 
 

Komentarze