Noworocznie

Postanowienia noworoczne to dobra rzecz!!!

Przeglądając wcześniejsze posty z etykietą "Nowy Rok" i sprawdzając które z postanowień zrealizowałam stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że większość postanowień została wypełniona!!!

Więc:
-sukienka czarna zrobiona (dziękuję Asiu za wsparcie:) ;
-bloga nadal prowadzę i sprawia mi to coraz większą przyjemność ;
-nauczyłam się "Magic Loop"(dzięki Asi  , Truscaveczce i Intensywnie Kreatywnej ) ;
-walczę ze słabościami- z różnym skutkiem :) ;
-ilość przeczytanych książek jest taka sama jak w zeszłym roku, więc cieszę się, że nie mniej ;
-a z kożystaniem z internetu różnie bywa....

Może teraz czas na kolejne postanowienia. Tym razem na rok 2014.
Zawsze bałam się marzyć, żeby się nie zawieść. 
 Moje postanowienia z zeszłych lat były bardzo mało wygórowane, może czas podnieść poprzeczkę. 

Muszę pomyśleć.......

Do następnego wpisu......

Komentarze

ithija pisze…
Życzę Ci ,żebyś w Nowym Roku zrealizowała wszystkie swoje postanowienia:)))
Ursa pisze…
Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i sił do realizacji dalszych projektów.
Szczęśliwego Nowego Roku:)