Wygrałam !!!!!

Chcę Wam bardzo podziękować za pochwały dotyczące koszyka na chleb. Wasze  komentarze bardzo motywują Mnie do pracy. 

Również doskonałą motywacją są moteczki, które przyszły z Biferno
Wygrałam rozdawajkę jaką zorganizowały dziewczyny z Biferno.
Ach, ileż było zachwytów po otwarciu paczki, ile miziania :)



Koleżanki rękodzielniczki wiedzą o czym mówię. Nie ma to jak pomiziać włóczkę "na żywo".

W połowie czerwca bawiliśmy się na weselu u koleżanki i w związku z tym zamówiłam u Renuli pamiątkę ślubną. 
Piękna i dopracowana !!!!! Polecam! 




 Państwu Młodym prezent bardzo się podobał.

Na szydełku zamówiony sweterek ogoniasty z bawełny.



 Klientka przysłała mi włóczkę, ale niestety już wiem, że mi jej braknie.

Może któraś z koleżanek widziała w jakimś sklepie lub posiada taką bawełnę : Catania Color nr koloru 76 producent: SMC Schachenmayr.
Bardzo mi zależy na kupnie. Znalazłam ją w sklepie I-Cord, 
lecz mają urlop do "nie wiadomo kiedy" i na wiadomości również nie odpisują.

Pozdrawiam zaglądających :*

 


Komentarze

Beva pisze…
Gratuluję wygranej. Ciekawa jestem co powstanie z tych pięknych, kolorowych motków.
Pozdrawiam :)
Jolka pisze…
piękne włóczki :) doskonale rozumiem Twój zachwyt. pozdrowionka
Renula pisze…
Gratuluje wygranej i dziękuję za "reklamę" :)