Post książkowy


Dawno już nie pisałam o książkach. 

Nadarzyła się właśnie okazja, bo skończyłam szósty tom cyklu demonicznego autorstwa Petera V.Bretta.
Saga zaczyna się od książek pt."Malowany człowiek" t.I i II
następnie "Pustynna włócznia" t. I i II
i "Wojna w blasku dnia " t. I i II. 

Polecam wszystkim, którzy lubią fantastykę, wartką akcję, nieco romansu i polityki. To wszystko znajdziecie w tych książkach. 







                                                                                                                                                         




Czytając te książki uzyskałam mój osobisty rekord życiowy-sześć książek w jeden nie cały miesiąc. Oprócz czytania również chodziłam do pracy i zajmowałam się wszystkimi obowiązkami.

Polecam!!!!

Nie zaniedbałam również prac szydełkowych i już się tworzy kolejny projekt.
Kto zgadnie co to?


Dla ułatwienia podam, że już kiedyś gościły te motywy na Moim szydełku. 


Pozdrawiam zaglądających :*

Komentarze