niedziela, 10 stycznia 2016

Chusta Virus


Jeszcze w zeszłym roku zeszła z szydełka chusta o wdzięcznej nazwie Virus Tuch. 


Wykonana z jednego motka włóczki Angora Active kol.850-tęczowy. Szydełko 5,0.

Wymiary 150x120x120.


Oglądając w sieci różne odmiany tej chusty, szczególne spodobały mi się wykonane z włóczek melanżowych. Układ tego wzoru doskonale pasuje do różnorodnych przejść kolorystycznych.


Tu możecie podziwiać różne wersje tej chusty-

Ta jest pierwsza, ale na pewno nie ostatnia Moja chusta tym wzorem.

Pozdrawiam zaglądających.

14 komentarzy:

  1. Piękna :-) Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, energetyczna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciepłe,wesołe kolory,świetna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Gabi kolorki bajeczne, wygląda bardzo zwiewnie , lekko i ładuje pozytywną energią. Też jakiś czas temu się zavirusowałam i jestem bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kolorowa chusta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory na początek roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ;-) Własnie robię czwartą tym wzorem ;-) uważaj, to Virus ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta bardzo energetyczna w kolorach, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie:) Właśnie się do niej przymierzam :) Wybrałam alize angora gold z dodatkiem moherku ale się zastanawiam czy ten wzór nie jest za gęsty na moher?
    Może coś mi podpowiesz Gabi jak się ta włóczka sprawuje w tym wzorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Parametry włóczek są bardzo podobne, tylko Twoja ma dodatek wełny. Długość w motku taka sama. W mojej jest nawet więcej moheru bo 25% , ale jak widać na zdjęciach całkiem nieźle wyszła.
      Można mieć obawy jeśli chodzi o prucie moheru, to "koszmar" . Poza tym doskonale się zblokowała, więc Do dzieła!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Gabi za odpowiedź:) to się biorę już dziś do roboty :)

      Usuń
  10. Piękny Virus:) Sama właśnie kończę tą chustę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie tęczowe kolory. Przepiękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłeś komentarz :*