Chusta Virus


Jeszcze w zeszłym roku zeszła z szydełka chusta o wdzięcznej nazwie Virus Tuch. 


Wykonana z jednego motka włóczki Angora Active kol.850-tęczowy. Szydełko 5,0.

Wymiary 150x120x120.


Oglądając w sieci różne odmiany tej chusty, szczególne spodobały mi się wykonane z włóczek melanżowych. Układ tego wzoru doskonale pasuje do różnorodnych przejść kolorystycznych.


Tu możecie podziwiać różne wersje tej chusty-

Ta jest pierwsza, ale na pewno nie ostatnia Moja chusta tym wzorem.

Pozdrawiam zaglądających.

Komentarze

Unknown pisze…
Piękna :-) Cudne kolory :-)
Pozdrawiam serdecznie.
Anka pisze…
Śliczna chusta!
Anko pisze…
Fajna, energetyczna, pozdrawiam.
Jadwiga Król pisze…
Jakie ciepłe,wesołe kolory,świetna:) Pozdrawiam
Unknown pisze…
Droga Gabi kolorki bajeczne, wygląda bardzo zwiewnie , lekko i ładuje pozytywną energią. Też jakiś czas temu się zavirusowałam i jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam Cię serdecznie i do usłyszenia :)
Beata T pisze…
Prześliczna kolorowa chusta :)
pozdrawiam
Joanna pisze…
Piękne kolory na początek roku. Pozdrawiam
Prześliczna ;-) Własnie robię czwartą tym wzorem ;-) uważaj, to Virus ;-)
Chusta bardzo energetyczna w kolorach, super!
Wygląda przepięknie:) Właśnie się do niej przymierzam :) Wybrałam alize angora gold z dodatkiem moherku ale się zastanawiam czy ten wzór nie jest za gęsty na moher?
Może coś mi podpowiesz Gabi jak się ta włóczka sprawuje w tym wzorze?
Gabriela Gorgoń pisze…
Dziękuję bardzo za miłe słowa.
Parametry włóczek są bardzo podobne, tylko Twoja ma dodatek wełny. Długość w motku taka sama. W mojej jest nawet więcej moheru bo 25% , ale jak widać na zdjęciach całkiem nieźle wyszła.
Można mieć obawy jeśli chodzi o prucie moheru, to "koszmar" . Poza tym doskonale się zblokowała, więc Do dzieła!
Pozdrawiam
Dziękuję Gabi za odpowiedź:) to się biorę już dziś do roboty :)
Basia Nolberczak pisze…
Piękny Virus:) Sama właśnie kończę tą chustę:) pozdrawiam
Unknown pisze…
Uwielbiam takie tęczowe kolory. Przepiękna