Podsumowanie

Początek stycznia to czas podsumowań. Zastanawiamy się co mijający rok nam przyniósł, czego nauczył, co zostało zrobione...
Pokusiłam się i ja o takie podsumowanie. Robótek przez ten rok u Mnie wcale nie tak mało, choć wiadomo mogło by być więcej. 




Nieco zaniedbałam naukę innych technik rękodzielniczych, ale mam nadzieję poprawić się w tym roku.


Również w minionym roku sporo czytałam. Tematyka książkowa była bardzo rozbudowana. Od fantastyki, poprzez kryminały, a kończąc na biografiach. Te ostatnie wyjątkowo Mnie zaciekawiły.

Podsumowując podsumowanie ;D
miejmy nadzieję, że kolejny rok będzie lepszy od poprzedniego. 

Pozdrawiam zaglądających.

Komentarze

Unknown pisze…
Witaj Gabi :) Życzę Ci abyś nadgoniła naukę rękodzielnictwa , które Cię interesuje. Pisz jakie czynisz postępy a ja z przyjemnością będę Cię dopingować i trzymać kciuki za jak najlepsze efekty. Pozdrawiam w mroźny wieczór i życzę samych pogodnych dni :)