Czarna bluzeczka a'la Kim Kardashian


Przedstawiam Wam czarną bluzeczkę , która ostatnio zajmowała mi każdą wolną chwilę.





Oryginał należy do Kim Kardashian i na podstawie  zdjęć zrobiłam swoją wersję.



Zrobiłam ją z kordonka nowosolskiego w kolorze czarnym, grubość 50x4
szyd czeskie 0

Klientka zadowolona, a to najważniejsze. 

Wykańczam również kolejną większą pracę, tym razem drutową. 
Coś więcej na ten temat już wkrótce na blogu.

Wracając do poprzedniego wpisu to na razie nie będzie fotek z ogrodu. 
Niestety pod koniec czerwca przetoczyła się przez moją miejscowość nawałnica z gradobiciem. 
Po przejściu ulewy z gradem dach Mojego domku nadaje się tylko do wymiany, poza tym zniszczony ogród i uprawy w polu.

Cieszę się , że tylko takie straty , a nie większe.

Pozdrawiam zaglądających.




Komentarze

klikaf pisze…
Twoja bluzeczka jest piękna :-) A Kim jest przereklamowana :-) bardzo Ci współczuje z powodu strat, u nas za to pszenicę zjadła miotła. Pozdrawiam!!!
Unknown pisze…
Fantastyczna bluzeczka :-) Doskonały kolor - bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam serdecznie.
Basia Nolberczak pisze…
Świetna bluzeczka:) pozdrawiam
Hania pisze…
Fajna bluzeczka :)
Pozdrawiam
Nieprujsietak pisze…
Cudowna bluzka z pięknym wzorem.Pozdrawiam :)