Zimowy komplet dla Leny

W czasie grudniowego świętowania zrobiłam komplet czapka i szalik dla Leny.








Włóczka to Angora ram w dwie nitki na drutach nr 5. Poszło ponad 40 dag włóczki.
Komplecik bardzo ciepły. Szalikiem o długości prawie 130 centymetrów można omotać się dwa razy. 
Robiłam go w formie tuby , więc warkocz jest z prawej i lewej taki sam. Potem tylko zszyłam na końcach i dorobiłam pompony. Klientka zadowolona.

Kolejny udzierg jaki powstał na szybko to torebka na Sylwestra.




Zmieści się portfel i telefon. Dorzuciłam rączkę do trzymania. 
Bardzo poręczna. Zrobiona z włóczki Yarn Art , ale już nie pamiętam nazwy. Niestety już jej nie produkują. 
Dzierganie tą włóczką było bardzo męczące, gdyż jest to elastyczna nić i bardzo ściąga robótkę. Nie zmienia to faktu, że jestem zadowolona z torebki.

Teraz detal z aktualnej robótki znajdującej się na drutach. Robię sobie sweter . Jeszcze tylko rękawy.


No i na koniec wiosna na Moim parapecie. 
Uwielbiam zapach hiacyntów.


Pozdrawiam zaglądających.

Komentarze

Ewa-Handmade-Art pisze…
Bardzo ładny komplecik, będzie śliczny sweterek.
tkaninka pisze…
Mój ulubiony odcień zieleni! Fajny komplet :)
Ursa pisze…
Super komplet, świetny wzór i wykonanie. Zapowiada się śliczny sweter. Torebka bardzo pomysłowa. Piękne są Twoje kwiaty. Pozdrawiam:)
Jadwiga Król pisze…
Pięknie wyszedł Ci ten komplecik i torebka:)Pozdrawiam
jolajka pisze…
piękna wiosna
warkocz ze swetra jest suoer, bezie śliczny sweter
Ewa pisze…
Super zielony komplecik- patrząc na wiosnę od razu radośniej się robi:)