Koniec wakacji

No i koniec.. Wakacje się skończyły , czas na naukę. Młodszy syn do trzeciej klasy, a starszy do gimnazjum. Na razie podchodzą  do nauki z dużym entuzjazmem. Na razie...
Przed rozpoczęciem roku szkolnego.


Oprócz szydełka i czytania moją wielką pasją jest pływanie. Staram się z chłopakami być jak najczęściej na basenie. Urozmaiciłam im koniec wakacji i jak tylko nie byłam w pracy to byłam z nimi TU:

  Super ciepła woda, różnica poziomów dna (głębiej, płycej), nawet mały brodzik dla dzieci. Polecam wszystkim, nawet dla tych co nie potrafią pływać. Świetny relaks!
Jeśli chodzi o bluzkę to został mi się rękaw do skończenia (moja będzie miała długie rękawy) i myślę na temat kamizelki. Włóczkę mam już kupioną. Teraz się już urlopuję, więc może częściej sięgnę po szydełko. 
Tylko najpierw trzeba ziemniaki wyzbierać, w międzyczasie zrobić paprykę do słoików i leczo. Jeszcze parę wizyt u lekarzy, ale na szczęście tylko kontrolne. No i tak mi zleci te dwa tygodnie urlopu.

  Renula daj znać jak tam bluzka? Jakbyś miała jakieś problemy to pytaj.
Pozdrawiam zaglądających :*

Komentarze

Zula pisze…
Powodzenia w nauce dla przystojniaków :) Moja najmłodsza też zaczęła gimnazjum :) Pozdrawiam