piątek, 17 lutego 2012

Serweta

Serweta skończona. Nie do końca jestem zadowolona. Przede wszystkim dlatego, że blokowanie było koszmarem. Myslę, że wykrochmalę ją jeszcze raz i zblokuję. Mam nawet pomysł na matę do blokowania ze styropianowych płyt.


kordonek "Maxi" szyd.4,00 (czeskie z białą rączką)

Teraz znów szukam inspiracjii. Nie mam pomysłu co dalej dziergać. Muszę przejrzeć składy włóczek, wzory. Może coś wpadnie do głowy.


A na razie pracuję dalej nad obrazkiem krzyżykowym na prezent ślubny.

Pozdrawiam zaglądających :*

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle - twórca nie jest zadowolony, a ja się zastanawiam w czym problem i o co chodzi, że jest nie tak?
    Wierzę, że mogła przysporzyć stresów przy blokowaniu, ale efekt mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!!
    Jeśli chodzi o blokowanie to również często mam z tym problem - masz rację, że odpowiednia mata ułatwia pracę :) chyba też muszę o takiej pomyśleć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kilka lat temu tę serwetkę i tez nie byłam zadowolona z efektu blokowania.Podejrzewam, że lekko ściąga Ci ostatnie okrążenia.Ja swoja musiałam porządnie naciągnąć ale robiłam z kordonka Koral.
    Tafle styropianu świetnie sprawdzają się w blokowaniu, sprawdziłam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita! Ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta ma niesamowity wzór, ja Ci się szczerze przyznam, że nigdy nie blokuję niczego na żadnych matach itp. tylko prasuję żelazkiem z parą i odpowiednio naciągam gdzie trzeba :) serwet czy innych rzeczy z "Maxi" nie krochmalę w ogóle, przecież to nie będzie stało tylko leżało, więc po co to moczyć w kisielu ;)
    Pozdrawiam :)

    niteczkowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabciu- efektowna serweta. O koszmarach sie zapomina kiedy juz po wszystkim. A co do blokowania. Moim zdaniem blokowanie to podstawa, jesli dobrze naciagnieta robótka to potem łatwo wyprasować. Jestem jak najbardziej za blokowaniem-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta śliczna,też miałam problem z blokowaniem i w końcu zrobiłam to na 2 listkach styropiany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eine wunderschoene Arbeit!
    Mein Kompliment fuer deinen Blog ... ueber einen "Besuch" wuerde ich mich freuen.
    Ich wuensche dir ein schoenes Wochenende
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłeś komentarz :*