Torby, siatki...

Skończyłam torebkę dla bardzo miłej Agnieszki. Nie ma swojego bloga, ale wiem , że czasami Mnie podczytuje. 
Oryginał w poście na dole TU
Podobała jej się i to jest najważniejsze. Jak robiłam rączki to wrabiałam razem z włóczką cieniutką żyłkę żeby się nie wyciągały. Tak zapakowałam
Zrobiłam broszkę i uszyłam na maszynie woreczek.
To nie jest pierwszy  kontakt z maszyną do szycia. Stoi u Mnie już 20 lat i czasami się podwinęło spodnie albo spódnicę.Teraz po "przeglądzie" i kilku naprawach pięknie szyje. Ja niestety nie jestem krawcową, tylko samoukiem i tego bardzo żałuję. W obecnym napływie identycznych bluzek, spodni, sukienek "made in china" stwierdziłam, że czas ją odkurzyć :)
Nie myślcie, że od razu będę cuda szyła. Teraz uczę się na podszewkach do torebek i pomału staram się opanować szycie prostych ściegów. 
 Zaryzykowałam uszycie torebki takiej trochę "kombinowanej" na podstawie tego tutorialu. Tak wyszła
   Szybciutko poszło i jestem bardzo dumna z Mojej pierwszej uszytej torebki i mam nadzieję, że to nie koniec. Przy okazji zrobiłam sobie metkę. Jakby ktoś chciał ją kupić to proszę zajrzeć TU
Stwierdziłam, że trochę już za dużo mam torebek;) i z wielkim bólem ją sprzedaję. 

Teraz czas na siatkę z Truscavkowego kolejnego Rasz-u 

Robiona w dwie nitki ( Sonata i Rozetti Natural cotton) szyd.5
Dwa wieczory i gotowa. Będzie na pewno intensywnie użytkowana Mocna i wytrzymała.

Teraz obrazek o którym mówiłam w poprzednim poście:


*Tak wygląda na ścianie:

 Piękny jest!!! Dopracowany i oryginalny! 
Dziękuję Kasiu!
I jeszcze się pochwalę moimi mieczykami i liliami






 Ach jak one pięknie pachną!!!!

Pozdrawiam zaglądających :*

Komentarze

Красивые сумочки и замечательные цветы! Спасибо!
Joanna pisze…
Ta zielona jest fantastyczna i pewnie szybko znajdzie właścicielkę. Pozdrawiam
aniam1009 pisze…
Super torebki i śliczne kwiaty :))
bean pisze…
Rozszalałaś się torebkowo! Każda w swoim rodzaju i każda piękna :) Dzięki za podanie przepisu na zieloną :D Może kiedyś i ja się o taką pokuszę?
Obrazek rodzinny jest bardzo oryginalny i bardzo mi się podoba :)

Gabi, coś malutkie zdjęcia wklejasz ostatnio ;) trzeba nieźle nagimnastykować oczy by dostrzec szczegóły ;)

Pozdrawiam cieplutko.
Gabriela Gorgoń pisze…
Postaram się o większe :-)
Pomysł na takie siatki jest po prostu super! Ta zielona jest naj! Dzięki za link :)
Cieszę się, że ramka Wam się podoba. Serdecznie pozdrawiam :)
Kama pisze…
Piękne torebeczki :-)
Teresa pisze…
śliczne torby Ci powychodziły:)
Joanna pisze…
Śliczne torebki, siatką zachwycam się podwójnie, bo ja takiej na bank nie zrobię :)
Pozdrawiam