Letnie klimaty


Spieszyłam się , żeby skończyć już tę sukienkę, bo przecież upały były typowo letnie. No cóż , były...
Wakacje się zaczęły deszczem , zimnem jak na tę porę roku.
Nie ma co narzekać, sukienka i tak skończona bez względu na pogodę.



















Jeszcze pies na dokładkę :)



Zrobiłam ją z kordonka Nowosolskiego w rozmiarze 50x4. Poszło 550 gr, nie wiem ile to metrów. 


I choć figura niezbyt atrakcyjna, to lubię tą sukienkę :)
Jeśli ktoś ma ochotę na taką sukienkę to tu można zamówić
Sklep Etsy

Teraz zaprezentuję Wam torebkę, którą obiecałam koleżance chyba już w lutym. Mam niewielki poślizg, ale ważnę, że skończyłam.




Zrobiona z bawełnianego sznurka w kolorze gorzkiej czekolady.
Sznurek zamówiłam w Mila druciarnia, fajnie się z niego robi. Na szydełku właśnie dywanik-chodniczek do łazienki w kolorze miętowym. 
Wróćmy do torebki.







Bardzo pojemna, zmieści A4. 






W środku kieszonka na różne niezbędne rzeczy każdej kobiety.




















Rączki do tej torby już długo leżały w schowku i czekały na swoją kolej.
Myślę, że bardzo dobrze pasują do tej torby.
Pozdrawiam zaglądających.

Komentarze

Hania pisze…
Sukienka i torebka bardzo fajnie się prezentują 💞💞💞💞
Madzia B. pisze…
ZARÓWNO SUKIENKA ZJAWISKOWA, JAK I PRZEPIĘKNA TORBA! POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)
Beva pisze…
Sukienka jest po prostu przepiękna!
Nitki A nitki pisze…
Sukienka i torba śliczna:)